‘Trip to Asia’ en DVD

Del documental ‘Trip to Asia‘ ja en vaig parlar fa uns mesos, just després de veure’l al Festival de Documentals Musicals in-Edit 2009. Aquesta setmana surt l’edició en DVD -editada pel segell Cameo-, i he aprofitat per tornar-lo a veure. Em refermo en el que ja vaig dir aleshores: és un senyor documental que, com passa en ‘El mestre i el seu alumne‘ o ‘Això és ritme!‘, va més enllà de la música. A més de ser absolutament recomanable per qualsevol persona interessada en saber com funcionen per dins orquestres mítiques (en aquest cas, la Filharmònica de Berlín), em sembla indispensable per qualsevol músic.

Anuncis

2 responses to “‘Trip to Asia’ en DVD

  1. Espero que la facin a la Filmoteca, res millor que una gran pantalla. Com vaig gaudir amb “el mestre i el seu alumne” fa poc!

  2. Tant de bo, kalamar!
    Per televisió també estaria bé que el fessin.
    Ahir vaig passar per la FNAC El Triangle i ja el tenen. No arriba als 13 €…

Deixa un comentari

