L’Auditori i les xarxes socials

A final de la setmana passada, L’Auditori anunciava la seva entrada en el món de les xarxes socials com Facebook, Twitter i YouTube. Una bona notícia, sens dubte. Ara bé, quedar-nos només amb això, amb L’Auditori en genèric, em semblaria un error. I estic pensant en l’OBC. A la roda de premsa de presentació de la nova temporada, ara fa poques setmanes es va insistir en el fet de reivindicar l’orquestra com a l’ànima de L’Auditori. Hi estic d’acord. Si ha de ser l’ànima, doncs, li hem de donar personalitat pròpia, també a les xarxes socials. Les grans orquestres del món hi són i l’OBC també hi hauria de ser. Us poso uns quants exemples: la London Symphony Orchestra (orquestra resident del Barbican Center), la Filharmònica de Nova York, la Filharmònica de Berlín o la Simfònica de Xicago, per dir-ne només algunes.

L’Auditori és molt gran, hi passen moltes coses i s’hi fan moltes activitats. Si l’OBC volem que ocupi un lloc important, no només en aquest equipament sinó en general en la nostra societat, l’hem d’acostar a la gent. No ha de ser només aquella orquestra que ofereix concerts a L’Auditori (i que volta de tant en tant per Catalunya), sinó una orquestra de tots.

Anuncis

2 responses to “L’Auditori i les xarxes socials

  1. Retroenllaç: El Palau s’estrena també a les xarxes socials « El quadern de l'apuntador

  2. Retroenllaç: Converses (musicals) a L’Auditori « El quadern de l'apuntador

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s