La ràdio al Liceu

Foto d'Antoni Bofill

Fa uns dies que penjàvem l’edició que el programa Memòries de la ràdio, de Ràdio 4, va dedicar-li a Jaume Tribó i Sagalés, mestre apuntador del Gran Teatre del Liceu. Ja aleshores ens anunciaven que hi hauria un altre espai dedicat a les transmissions operístiques d’aquella emissora. El programa es va emetre finalment el 2 de novembre. A banda de Tribó, també hi intervé Alejo del Peral, tècnic dels Serveis Exteriors de Ràdio Nacional d’Espanya. L’espai Memòries de la ràdio s’emet els dimarts per Ràdio 4 i el presenta Agnès Batlle.

Vodpod videos no longer available.

Per baixar-vos l’arxiu sencer en format mp3, feu clic AQUÍ!

Anuncis

6 responses to “La ràdio al Liceu

  1. A ells, benvolgut apuntador, dec tots els meus inicis.
    Vaig començar de ben menut (molt menut) a escoltar les transmissions del Liceu que no podia acabar mai, ja que o bé m’adormia, o bé els meus pares m’apagaven la ràdio.
    Després com era lògic em vaig enganxar, com la majoria d’operòfils a Gran Gala, que suposo que serà, si és que no l’han fet ja, motiu d’un altre programa d’aquestes memòries radiofòniques.

  2. Gran gala, Club Polimnia, i Joan Lluch fent les transmissions…
    Mires el calendari i son uns quants anys, això si de bons records.

  3. Moltes gràcies per les paraules tan gentils! Ara ho puc dir amb franquesa: he treballat molt al Liceu i a la ràdio, però he de reconèixer que sempre m’ho he passat molt bé.
    Com diu el Pollione al final de NORMA: “Più non chiedo, o ciel!”
    Us saludo

Deixa un comentari

