Una biblioteca de música oberta a tothom

Si no heu tingut l’oportunitat d’anar-hi, val la pena fer una visita a la Biblioteca de l’ESMUC (l’Escola Superior de Música de Catalunya). És una de les poques biblioteques especialitzades sobre música que tenim a casa nostra, i probablement de les més completes.

Ahir, en ocasió de la presentació del llibre El clarinete bajo. Una historia personal, de Harry Sparnaay, vaig tenir l’ocasió de parlar breument amb Montse Urpí, la responsable de la biblioteca. Vaig explicar-li que jo n’era usuari i que l’havia visitat en diverses ocasions. Em va sorprendre saber que podia agafar material en prèstec. Em pensava que aquest servei només estava disponible per a les persones (estudiants o professors) vinculades al centre. Tenen també una modalitat de carnet, que anomenten ‘extern’, que dóna la possibilitat d’emportar-nos documents una setmana, prorrogable.

Una bona notícia, i un carnet que em faré aviat. El preu, simbòlic, és de 5 euros i té una validesa de quatre anys. Sí que s’ha de tenir una certa relació amb el món de la música. Per això cal un segell o signatura d’una persona o entitat avaladora.

Us deixo un fragment de la conversa amb Montserrat Urpí

Per baixar-vos l’arxiu, feu clic AQUÍ!

Anuncis

4 responses to “Una biblioteca de música oberta a tothom

  1. Molt bé!!!!

  2. Eugeni Railler

    Fantàstic. No la coneixia. Gràcies, Pere Andreu.

  3. m ´agrada. bé.

  4. daniel rovira virgili

    per consultes de professors altres coses és important.

Deixa un comentari

