Josep Molina, una mirada original

Fa uns dies vaig tenir la sort de conèixer al fotògraf i videògraf Josep Molina, un músic convertit en artista audiovisual de qui fa temps que segueixo amb interès la trajectòria. Una de les coses que més m’agraden dels seus treballs és que estan ajudant a treure aquell regust d’antigor que té encara en certs àmbits la música clàssica.

Vaig tenir l’ocasió de poder parlar una bona estona amb ell a Vic, on vam coincidir en l’Encontre que la JONC Alevins ha fet aquests dies. Vam compartint taula, em va explicar els projectes que ha dut a terme amb artistes com The Sixteen, Paul Lewis o Andreas Staier, entre d’altres, i després li vaig demanar de gravar una petita entrevista per al Quadern, que us deixo aquí sota.

[audio http://www.ivoox.com/conversa-amb-fotograf-josep-molina_md_1313067_1.mp3]

Per baixar-vos l’arxiu, feu clic AQUÍ!

Web de Josep Molina: www.molinavisuals.com
Canal de YouTube on podeu veure alguns dels seus treballs
Pàgina de Facebook

I aquí teniu un vídeo seu, guanyador de l’edició d’aquest any del Concurs de Videoclàssics del Festival de Pasqua de Cervera

Anuncis

Deixa un comentari

