Recordant Gaietà Renom, en el centenari

Cartell de l'exposició sobre Gaietà Renom

La setmana passada s’inaugurava una mostra al Foyer del Palau de la Música Catalana dedicada al tenor Gaietà Renom, de qui el 3 d’octubre celebràvem 100 anys del seu naixement. Es tracta d’una exposició petita, que es podrà visitar fins al 22 d’octubre, en l’horari d’obertura del Palau, de dilluns a diumenge, de 9.30 a 24 h.

De tot plegat en parlàvem en un reportatge que ja vaig comentar no fa gaire, i que va sonar per Catalunya Música.

Us adjunto una sèrie d’imatges d’alguns dels materials que s’hi exposen i que m’han arribat per gentilesa del Centre de Documentació Musical de l’Orfeó Català.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

2 responses to “Recordant Gaietà Renom, en el centenari

  1. Recordo que un dels primers discos de 45 rpm que va comprar la meva mare era de Gaietà Renom (em sembla que aleshores era “Cayetano”) . Hi havia 4 cançons: “L’emigrant”, “El dia de Santa Llúcia” i dues més que no recordo. Molts anys més tard, els meus pares el van conèixer i tractar. Recordo emocionada que, en morir la meva mare, en el funeral que van fer a la seva parròquia uns dies després, Gaietà Renom va cantar un parell de cançons.

Deixa un comentari

